【脫髮食療有用?】脫髮睇中醫得唔得?Man的故事講你知

今日講下脫髮,仲要講下脫髮食療係咪真係有用,事緣最近有唔少朋友問我脫髮睇中醫係咪ok,而通常脫髮中醫師會話你聽脫髮食療,例如咩食得咩唔食得咁樣,所以朋友就問我呢個過來人,點解會問我?因為我阿Man本人都曾經有一段時間受呢個脫髮困擾,但最後都能夠重拾光采同埋信心,而最初脫髮的確有去睇中醫,至於係咪真係得?就繼續睇落去,我講下我個故事

我個脫髮故事發生在大約6年前,最初冇話覺得影響咁大,所以都冇乜點理佢,但當時我老豆有同我講,唔好唔理如果唔係好似佢咁,有好大個地中海,我聽聽下之後,都覺得有d驚,聽朋友講話脫髮睇中醫都ok,話中醫會俾脫髮食療,跟住食就得,結果咪去左睇law,我記得中醫當時有同我講過,話甩頭髮主要有幾個原因,例如如果氣血唔夠,會因頭髮毛囊唔夠營養而脫髮,又或者如果成日好緊張,會令個肝功能變差,一樣唔可以將營養帶到毛囊造成脫髮,仲講左好多但我已經唔記得左…..

至於脫髮食療?醫師都有俾我少少資料,又同我講乜野應該食多少少,雖然已經隔左唔短日子,但我都記得少少既,拿,如果你係因為想知道甩頭髮應該食咩多d既,就記得而家注意勒,但記得純屬參考,ok?

我記得佢話食多少少菠菜,因為菠菜有好豐富鐵質,可以促進毛囊生長,有助解決脫髮問題,然後就係蕃薯,主要係因為蕃薯有好豐富β-胡蘿蔔素,我地身體內部能夠轉化為呢個維他命A,而維他命A又可以加快頭髮生長,所以對脫髮都好有幫助,好勒,醫師仲有講,食多d nuts 之類的,即係堅果都有幫助,因為有豐富維他命E及其他營養,能夠令到頭髮生長健康…

聽到呢度,係咪有少少奇怪點解冇咩實質既中醫上面既脫髮食療呢?是的,我記得佢又真係冇多講,不過都有開藥我食,藥方既功效主要係提升血氣,呢個就係我當時甩頭髮睇中醫既經驗,我當時就返去準時食藥,亦依照醫師指示食多少少佢講既食物,就係咁持續半年,半年之後,我發覺依然甩頭髮,而且愈黎愈勁,尤其係頭頂位置,先係髮線向後移,然後慢慢我最怕既海,地中海開始慢慢形成了!天啊!點解?!點解啊!!

我問我老豆,我咁靚仔,咁後生,唔想好似你咁啊,佢話你冇得揀,註定會係咁!我唔甘心,我明明跟足個醫師食藥,食該食既食物,點解仲會仲甩?我睇資料,問朋友,上網搵解釋,結果發現,唔關中醫師事,只因為脫髮在好多因素,除左氣血不足,仲有一個最致命既因素,就係,脫髮係天生既!只要你天生就有脫髮基因,躲也躲不了,而我就有呢個基因,其實好明顯,因為有部份亦都因為遺傳所致,GOD!我老豆有海,我咪有LAW,好簡單既道理,但你叫我點樣接受?……

但我阿Man不習慣輸,也不會妥協,我冇放棄,我一定會搵到辦法真正解決我呢個脫髮問題,唔買生髮水,唔用生髮油,因我知道不持久,最後,我去做左植髮,一了百了。我去左都叫做香港植髮龍頭既顯赫植髮做,即係Nuhart,做佢地個artas植髮,全香港得佢一間做,artas而家全球最新效果最好既植髮技術,我覺得要做就做到最好,我仲記得做手術個日我好緊張又驚會痛,好彩顯赫佢地植髮團隊唔知係咪經驗已經好夠,面對我呢d咁細膽既客一早有應付辦法,全程都好nice,又成日問我駛唔駛休息下,又話幫我點外賣,感覺係幾好既,因為你第一次做手術係真驚,佢地係可以幫我舒緩唔少心情。

手術做左大約一個下午就ok,我記得做完之後,頭一個月會有少少毛毛生出黎,然後等大約8個月,基本上頭髮已經生番晒出黎,而家基本上已經見唔到個海,到那時候,叫做真正解決脫髮問題…

有時候就係咁,人生一定會有d野難下你,唔會咁順利,無論如何,希望我呢個故事能夠幫到大家,咁講,如果你有甩頭髮,睇中醫調理都ok,但如果最後因為本身已經天生有脫髮問題,就最好做植髮解決,都俾顯赫個網址大家參考下,https://www.nuhart.com.hk/,有需要都可以搵佢地,我個人黎講都推薦既,好勒,講太多了,下次再講。

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started